Slušnost nade vše...

08.09.2015 10:33
Musím přiznat, že při pohledu na zdejší chat jsem se svého času velice divila, proč tolik lidí si dává do popisu místnosti upozornění na pozdrav při vstupu. "Proč to dělají, to snad ví každý normální člověk."  Sakra jsem se spletla! Nevím, kolik "normálních" lidí sem chodí, ale že některým a ne zrovna malému počtu z nich je to věcí absolutně cizí jsem se párkrát už přesvědčila i já sama. Ještě to jsem schopná pochopit v místnosti, kde je 20 lidí a tak nějak se to ztratí v davu. Ale vstoupit někam, kde jsou 2 lidi a hodit na sklo alespoň "nazdar" snad taková námaha není.
 
Abych se ale držela konkrétně naší místnosti. Milé dámy, dokážu pochopit, že si přicházíte popovídat s mým současným druhým správcem a na mě nejste v nejmenším zvědavé. Ale pozdravit všechny přítomné by vás nezabilo a věřte, že v nejmenším nepatřím mezi ty, pro které by váš pozdrav byl impulzem se vám vecpat pod sklo a chrlit na vás něco, pro co jste nepřišly. Máte-li problémy se základy slušnosti, nejsem si jistá, jestli je naše místnost pro vás tou pravou. Založila jsem jí pro ty, kteří vědí jak se chovat a ne proto, abych se tu občas cítila jako vtěrka navíc..