Bylinky, rostlinky a další havěť

21.06.2014 10:35
 
Mám za sebou přebohatou chatovou minulost, ale musím přiznat, že s příchodem na zdejší chat jsem se setkala s něčím, co bylo mému oku doposud utajeno. I když jak se to vezme. 
 
Zaregistrovala jsem se, otevřela místnost a jelikož tu byla ta možnost bez limitu na hodiny v místnosti či na profilu i ustálit, využila jsem ji. Po pár dnech přišla dívčina, která se chovala jako kdybychom se znaly věčnost. Nabízela vytvoření webových stránek a i přesto, že jsem o ně nestála, byly během pár chvil na světě. Odměnou za ně chtěla SS místnosti. Ne, že by to bylo něco, na čem stojí svět, ale po zkušenostech z minulého chatu, kde byli lidé schopni se kvůli SS pomalu pozabíjet jsem neviděla jediný důvod, proč bych to měla udělat. Chodím se na chat bavit, odreagovat se a ne riskovat, že se někdy v budoucnu budu muset dohadovat s někým, koho vlastně vůbec neznám a může mít názory na spravování místnosti naprosto odlišné. Takže najednou nebyla kamarádka, zmizel web a bylo ticho po pěšině. Uběhl asi týden a přišla další. Slovník jako jedna obrovská kostka cukříku, s kterou dokázala zázraky a přicházelo naráz lidí jako much. Slovo dalo slovo a bylo tu repete. Hotový web, o který se nikdo neprosil... no a SS které když nedostala, z cukříku se šmahem ruky stala satorie a kámoška na život a na smrt byla v tahu.
 
Už tehdy jsem si říkala, jestli tu nejsem špatně, ale hodila jsem to za hlavu.
 
Uteklo dalších pár týdnů a byl klid. Jenže pak přišel den D... a přišla další. Další identita, ale stejný scénář a mně docvaklo. Stačilo se trochu porozhlédnout po chatu a bylo jasno během chvíle. Ono milá zlatá, jestli ses stejným způsobem bavila na minulém chatu, tam se ztratit v davu nebyl problém, ale tady ti to vydržet dlouho nemůže. Nevím, co tě k tvému počínání motivuje, jestli posedlost být SS v co nejvíce místnostech či co. To by dokázal pojmenovat asi jen psychiatr se specializací na závislosti. Ale za sebe ti povím tolik. Je naprosto jedno, jak často měníš nicky, není ani podstatné, že si je pokaždé vybavíš spoustou věrohodně vyhlížejících fotografií. Dokonce ani když se dvěma nicky ze sebe uděláš kamarádky znající se osobně nemáš šanci uspět. Identity si prostě můžeš měnit donekonečna, ale své zvyky nezměníš a ty tě princezno vždycky prozradí. Navíc i tvá gramatika. Každý někdy sekneme nějakou tu chybku, ale ty tvoje, pochopitelně pokaždé ty samé jsou nepřehlédnutelné, takže pak jen  utvrzením, že jsme stále na jedné adrese. Věř mi, že tu nejsem jediná, která při chatování nevypíná mozek.
 
Vlastně co na vše říci. Je dost smutné, když člověk s takovou výřečností a smyslem pro humor, který by tu mohl mít nespočet přátel provozuje něco, co asi málokdo dokáže pochopit. K pláči ale je i to, že se vracíš ke stále stejným... ponejvíce slušným a hodným lidem a i když to možná ani tak nemyslíš, dělaš z nich vlastně hlupáky, z kterých někteří ani netuší, že mluví pokaždé s jednou osobou. Ale jak se říká "každý strůjce svého štěstí". A jestli bylo tvým záměrem končit v malé zamčené místnosti jen aby si unikla těm, kteří tě už prokoukli a chtějí  říci své... dosáhla si svého!
 
Vaše Lariari